AW & Boule 12 juni

I år sätter vi än mer på spel! Det är dags för årets bouleturnering nu när solen kommer och från och med i år går vinnarlaget hem med en helt unik vandringspokal. Så ta chansen att ha en trevlig stund med gamla och nya aktuariekollegor!

Det går till som så att vi kör sedvanlig bouleturnering med instruktör, anmälan är bindande och det kostar 250 kr per person. Dryck och eventuellt tilltugg finns att köpa på plats.

När är det? Måndag den 12:e juni, kl 18.00-19.30
Var? Boulebar Tanto
Hur går det till? Från kl. 17.30 är vi välkomna för att köpa oss något att dricka eller bara mingla runt. Klockan 18 startar vi själva boulespelandet med instruktör som guidar oss i långa kast, korta kast, skruv och gruskrattande.

Både medlemmar och icke medlemmar är välkomna. Bokning sker genom inloggade sidor, (länk). Eventuella frågor skickas till un@aktuarieforeningen.se alternativt skriv till oss på Facebook.