Årsmöte 23 mars 2022

Datum och tid: 23 mars 2022, kl. 16:30 – 18:00
Plats: Mötet kommer hållas fysiskt och vi är mycket tacksamma för att Alecta ställer upp och lånar oss hörsalen. Så mötet hålls på Alecta på Regeringsgatan 107.

Efter årsmötet kommer också Mustafa Can hålla ett föredrag.

Årsmöteshandlingar & motioner
Årsmöteshandlingarna finns på medlemssidorna

Inga motioner eller motsvarande har inkommit i tid för att behandlas på mötet.

Om Mustafa Can
Mustafa Can är journalist, författare, föreläsare & moderator och föreläser bland annat om mångfald, kultur och identitet. Han har varit Sommarpratare två gånger och fått flera utmärkelser och priser som Stora Journalistpriset, Stora Radiopriset, Publicistklubbens Guldpennan och Etermedias Ikarospris.

– Mor, jag älskar dig, så avslutade Mustafa Can sitt Sommarprogram 2003 och telefonväxeln på Sveriges Radio brakade samman och hans första Sommarprogram är det mest uppmärksammade någonsin.

Sedan dess har Mustafa Can varit en naturlig del av den svenska offentligheten där han tagit sig an stora som små frågor. Respekterad men även kontroversiell. Dock aldrig ljummen. Mustafa Can, författare och journalist, är en mycket eftertraktad och uppskattad föreläsare och skiftar ämne efter sammanhang. Han senaste bok Tätt intill dagarna blev en både kritik- och försäljningssuccé. Han har som journalist främst skrivit för Dagens Nyheter men numera även för SvD. Han har haft världen som sitt arbetsfält, bland annat bevakade han det senaste kriget i Irak.

Kostnad
Mötet är kostnadsfritt.

Anmälan
Vänligen gör din anmälan till mötet före den 16 mars 2022 kl 23.59 här på Min Sida.

Om anmälan görs sent eller på annat sätt än via bokningssystemet kan vi inte garantera att anmälan hinner tas om hand före anmälningstiden har passerat. Vid problem, kontakta: kansli@aktuarieforeningen.se

Välkomna!