Aktuarieföreningen arrangerar mångkamp…

För att lysa upp det vintergrå en aning arrangerar Aktuarieföreningen/Utskottet för Nätverkande mångkamp i februari!

Det blir en trekamp som går av stapeln inomhus, de tre grenarna är än så länge en hemlighet. Anmälan är bindande och det kostar 315 kr per person. Dryck och eventuellt tilltugg finns att köpa på plats.

När? Onsdag den 15:e februari, kl 17.30-19.30
Var? Tolv Stockholm, Tele2 Arenas Gatuplan, Arenavägen 69, 12177 Johanneshov
Hur går det till? Vi samlas inne på O’Learys vid den runda baren för att få instruktioner och dela upp oss i lag.

Hur anmäler jag mig? Observera att sista anmälningsdatum är torsdag 9/2 och att anmälan är bindande! Anmälan sker till un@aktuarieforeningen.se, du är mycket välkommen även om du inte är medlem ännu. Eventuella frågor skickas till un@aktuarieforeningen.se alternativt skriv till oss på Facebook.

Vi hoppas få se så många som möjligt och önskar en god fortsättning på det nya året!

Utskottet för Nätverkande:
Daria Dalvarson, Folksam; Hanna Magnusson, Aktuariestudent; Peter Nord Andersson, BNP Paribas Cardif; Emilia Olofsson, FCG; Antje Prabel, SCOR Sweden Re; Pontus Waltré, SPP; Jesper Okko-Olausson, Länsförsäkringar; Therese Peters, IF; Lydia Kan, Folksam; Susanna Björkwall, FCG; Kia Buranakol, Sirius International.