Medlemsmöte 16 jan 2019 – Pension i egen regi, finns det livskraft?

Inbjudan till medlemsmöte

Datum och plats: 16 januari 2019, kl 17.00.

Finansinspektionen, Brunnsgatan 3

Pension i egen regi, finns det livskraft?

I denna presentation kommer Hans Eklund ge en övergripande presentation om hur ITP-planen fungerar, särskilt ITP 2, för att därefter berätta om Pension i egen regi och PRI Pensionsgaranti, ömsesidigts försäkringsverksamhet.

Hans Eklund är sedan 7 år anställd på PRI Pensionsgaranti som Senior Pension Consultant och han har i över 20 år arbetat med pensions- och andra förmånslösningar såväl i Sverige som utomlands, bland annat på SPP, Electrolux och Ericsson.

Program

17.00 – 17.15 – Tid för mingel. I samband med mötet bjuds det på smörgås / smoothie / kaffe.
17.15 – 18.00 – Presentation
18.00 – sent   – Utskottet för nätverkande organiserar en AW. AW kommer att vara på Kung Carls Bakficka.

Mötet är kostnadsfritt. I samband med mötet bjuds det på smörgås/smoothie/kaffe.

Anmälan görs senast två dagar i förväg, vänligen anmäl dig via Min Sida,

Om anmälan görs sent och på annat sätt än via bokningssystemet kan vi inte garantera att anmälan hinner tas om hand före anmälningstiden har passerat. Vid problem, kontakta: kansli@aktuarieforeningen.se